FAQ - Pika Polska Najtańszy Operator Kart Telefonicznych w Polsce!

Przejdź do treści

FAQ

Pomoc techniczna - najczęściej zadawane pytania:

Gdy nie chodzi stacjonarny numer dostępowy   przez budki firmy Dialtech:
    
zalecamy korzystanie z kart Dialtech innych niż PINK, bo ma ona zablokowane numery dostępowe do wszystkich operatorów kart – nie tylko do usługi Pika Polska.
Gdy nie chodzi stacjonarny numer dostępowy:
    
przez budki firmy Telestrada, operatora kart „Whitephone”, zalecamy korzystanie z kart „Do Gadania”.
Gdy nie chodzi stacjonarny numer na Biuro Obsługi Abonenta – 22 400 40 19:
    
prosimy o łączenie się z naszymi konsultantami przez nasze inne numery dostępowe do usługi, wystarczy po połączeniu z nimi wcisnąć cyfrę 0.
Gdy w jednostce penitencjarnej są likwidowane budki Orange:

proponujemy powołać się na poniższy oficjalny e- mail z firmy Orange oraz zgłosić ten fakt naszym konsultantom biura obsługi abonenta.
Pika Polska Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 31,
00-511 Warszawa
Strona www.pikapolska.pl wszelkie prawa zastrzeżone
Wróć do spisu treści