Problemy z połączeniami poprzez aplikację Port SIP po ostatniej aktualizacji

Wspieramy Ciebie we wdrażaniu nowych technologii w Twojej firmie i domu
    New Technology Consultants
Przejdź do treści

Problemy z połączeniami poprzez aplikację Port SIP po ostatniej aktualizacji

Pika Polska
Opublikowane według Dział Techniczny w Awarie/Przerwy Techniczne · wtorek 27 Kwi 2021
Ostatnia aktualizacja aplikacji Port SIP, poprzez którą świadczymy testową usługę Pika VoIP spowodowała, że po ok. 3-4 minutach zniekształca głos po stronie inicjującego połączenie, czyli nie przechodzi poprawnie transmisja głosowa.
Rekomendujemy zastosowanie zamiennie aplikacji ZoiPer (działającej na systemach Android i iOS) lub Sipnetic (działającej wyłącznie na systemie Android).
W przypadku problemów z samodzielną instalacją prosimy o zgłaszanie się na biuro@pikapolska.pl  
Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy instrukcję instalacji danej aplikacji.



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
0
0
0
0
0
Created by YOLO
New Technology Consultants
< Consulting/Services >
O Pika Polska
Pika Polska Sp. Z o. o. powstała we wrześniu 2016 roku. Pomysł wyszedł od teleinformatyka z pasji i umiłowania, fascynata telekomunikacji, wyjątkowo uzdolnionego, pomysłowego faceta. Wykonaniem zajęła się pewna kobieta – z charyzmą, lubiąca ludzi, pełna optymizmu i wyjątkowo dobrze zorganizowana więcej....
Wróć do spisu treści