FAQ - Najczęściej zadawane pytania - Pika Polska

Wyloguj
Przejdź do treści

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Karty do budek
Jak zamówić kartę do budki?

Numer karty można pobrać poprzez:
1. nasze BOA  z tel. komórkowego - tel. 22 400 40 19 wew. 0, z telefonu stacjonarnego 800 258 258 lub 800 033 066 wew. 0 (pn.-pt. 10-18, sob. 10-14)
2. doladuj.pikapolska.pl - jeśli zostawi się pole na kod karty puste to system po zakończeniu płatności wyświetli nowy numer, który należy zapisać
3. maila - nowy numer karty to xxxxxx xxxx (pierwsze sześć cyferek to kod i to należy wpisać w tytule przelewu, kolejne cztery to pin i można go zmienić na własne cyfry pod [6] w systemie)
Jak doładować kartę do budki?

1. tradycyjnym przelewem bankowym:

nasz rachunek w Mbank
91 1140 2004 0000 3102 7821 7180
   

Proszę podać w tytule przelewu TYLKO 6-cio cyfrowy kod karty z numeru karty nadanego przez naszego konsultanta - inaczej nasz system nie doładuje automatycznie salda tej karty.
    
Salda kart doładowywane tradycyjnym przelewem bankowym zasilane są w dni robocze między 19 - tą a 22 - gą.

2. Poprzez PayU:

Jak to zrobić?

1. wejdź na doladuj.pikapolska.pl
2. wpisz kwotę doładowania i kod Karty
3. uzupełnij adres e-mail, by otrzymać potwierdzenie
4. wybierz formę płatności i zatwierdź transakcję
5. W przypadku płatności poprzez bank system na końcu transakcji wyświetli komunikat-
przeczytaj go dokładnie i kliknij przycisk DOKOŃCZ PŁATNOŚĆ lub odczekaj aż czas (15 sekund)
zejdzie do końca, wtedy system Cię wyloguje.                                                                                                                                                                                                                                                   
Nie masz jeszcze naszej karty?
Założymy ją automatycznie przy pierwszym doładowaniu - nowy numer wyświetli się po dokonaniu płatności, należy go wtedy zapisać, bo nie wysyłamy go na adres e-mail.

3. Na Poczcie Polskiej:

1. wypełnij druk przelewowy:

w polu odbiorcy przelewu wpisz nasze dane:
Pika Polska Sp. z o. o.
ul. Czerwonych Beretów 6
00-910 Warszawa

w polu na numer rachunku odbiorcy wpisz nasz rachunek:
91 1140 2004 0000 3102 7821 7180

w polu nadawcy przelewu wpisz swoje dane

w polu tytułem podaj kod karty (pierwsze sześć cyferek z numeru karty)

4. Z wypiski:

Złoż prośbę do Dyrektora Jednostki Penitencjarnej aby przelano z Twojej wypiski środki na wskazany kod karty

5. W sklepach, kioskach, na stacjach poprzez moje rachunki:

 
Jak to działa?
1. Klient podaje 12 cyfrowy kod, który Kasjer wpisuje ręcznie w aplikacji moje rachunki.   
 650000 + sześciocyfrowy kod karty

 
2. Klient reguluje deklarowaną kwotę doładowania wraz z opłatą prowizyjną 2,99 zł.

 
3. Kasjer drukuje i wręcza oryginał potwierdzenia, który jest dowodem zapłaty.

 
4. Operator Pika Polska automatycznie zasila konto Klienta (maksymalnie do 30 minut od dokonania płatności).

 
Czy z telefonu komórkowego można zadzwonić na infolinię Piki?

Tak, ale nie poprzez numer 800, a poprzez 22 400 40 19 wew. 0
Na czym polega promocja 5%?

 
Jeśli podoba Ci się nasza usługa możesz polecać ją kolejnym osobom, wtedy dostaniesz 5 % od każdego doładowania, które wykonają na swoją kartę polecone przez Ciebie osoby - wystarczy, że przy pobraniu nowego numeru abonenta zostanie  podany naszym konsultantom Twój sześcio cyfrowy kod karty  jako osoby  polecającej.  
Ważne aby środki od poleconej przez Ciebie osoby zostały wpłacone na nasz rachunek bankowy w M Banku lub poprzez nasze PayU.
Na czym polega szybkie oraz tradycyjne wybieranie?

Szybkie wybieranie:
należy ustawić po zalogowaniu do karty pod opcją 5, jak jest już ustawione to po wybraniu numeru dostępowego do usługi wprowadzamy 1 i sam kod karty

Tradycyjne wybieranie:
wybieramy numer dostępowy, następnie kod karty, pin karty, 1 i numer docelowy

Co jeśli nie działa stacjonarny numer dostępowy?  
   
przez budki firmy Dialtech zalecamy korzystanie z kart Dialtech innych niż PINK, bo ma ona zablokowane numery dostępowe do wszystkich operatorów kart – nie tylko do usługi Pika Polska.

Co jeśli nie działa stacjonarny numer na Biuro Obsługi Abonenta – 22 400 40 19?
   
prosimy o łączenie się z naszymi konsultantami przez nasze inne numery dostępowe do usługi, wystarczy po połączeniu z nimi wcisnąć cyfrę 0.

Gdy w jednostce penitencjarnej są likwidowane budki Orange:

proponujemy powołać się na poniższy oficjalny e- mail z firmy Orange oraz zgłosić ten fakt naszym konsultantom Biura Obsługi Abonenta.
Pika Polska Sp. Z o. o.
ul. Czerwonych Beretów 6,
00-910 Warszawa
Strona www.pikapolska.pl wszelkie prawa zastrzeżone
Wróć do spisu treści